Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Klienci sentymentalni

23 maja 2012 | Druga strona | Michał Płociński
źródło: archiwum prywatne
Czytaj więcej:

Rozmowa: Artur Gnat, Dom Marki Max von Jastrov

Rz: Reaktywacja nieobecnej prawie dziesięć lat marki Frugo okazała się olbrzymim sukcesem. Czy naprawdę jesteśmy aż tak bardzo przywiązani do marek?

Artur Gnat: To jest bardzo dobry przykład, jak użytkownicy traktują marki. Są po prostu elementem ich życia. Dlatego ten sentyment jest tak duży, bo wraca coś, co straciliśmy.

Dlaczego Frugo tak mocno utkwiło...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9239

Wydanie: 9239

Spis treści

Kariera i Biznes

Zamów abonament