Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Frugo zdobywa rynek

23 maja 2012 | Ekonomia | Beata Drewnowska
Wiesław Włodarski, właściciel firmy FoodCare
autor zdjęcia: Piotr Guzik
źródło: Fotorzepa
Wiesław Włodarski, właściciel firmy FoodCare
Sprzedaż rośnie z roku na rok
źródło: Rzeczpospolita
Sprzedaż rośnie z roku na rok
Czytaj więcej:

900 mln zł mogą w 2012 r. przekroczyć przychody FoodCare. To niemal dwa razy więcej niż w 2011 r.

– W styczniu zakładaliśmy, że osiągniemy w tym roku około 650 mln zł, następnie podnieśliśmy prognozę do 820 mln zł. Dziś uważamy, że wynik ten może przekroczyć 900 mln zł – mówi „Rz" Wiesław Włodarski, właściciel firmy FoodCare. – W ciągu niemal pięciu miesięcy tego roku nasza sprzedaż urosła bowiem o 75 procent.

Motorem sprzedaży spółki jest marka Frugo, którą odkupiła w ubiegłym roku i reaktywowała dziesięć miesięcy temu.

– W tym czasie sprzedaliśmy 180 mln butelek Frugo, które jest już najpopularniejszym napojem sprzedawanym w Polsce w szklanym opakowaniu. Obecnie smaki Frugo zajmują pierwsze osiem miejsc w tej kategorii według firmy badawczej Nielsen, deklasując konkurencję – wyjaśnia Włodarski.

Właściciel FoodCare dodaje, że firma rozpoczęła właśnie kampanię promocyjną „Charaktery Frugo". – Posiadamy...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9239

Wydanie: 9239

Spis treści

Kariera i Biznes

Zamów abonament