Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Co trzeci Polak nie jest zadowolony z banku

23 maja 2012 | Ekonomia | Monika Krześniak
Polacy rzadko zmieniają bank
źródło: Rzeczpospolita
Polacy rzadko zmieniają bank

Aż 88 proc. klientów stale korzysta z usług tej samej instytucji

Niemal jedna trzecia klientów deklaruje, że nie wybrałaby ponownie swojego aktualnego banku. Ta grupa odpowiada za 7 mld zł przychodów dla sektora – wynika z najnowszego raportu firmy doradczej Deloitte.

Jednocześnie 88 proc. klientów w Polsce korzystało historycznie z usług tylko jednego banku. To najwyższy odsetek w regionie. Dla porównania – na Słowacji ponad połowa klientów korzystała z usług więcej niż...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9239

Wydanie: 9239

Spis treści

Kariera i Biznes

Zamów abonament