Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Reklamacje zgłaszamy od razu

19 czerwca 2012 | Projekt wakacje | Łukasz Sitek

Jeśli mamy zastrzeżenia dotyczące nienależytego wykonania umowy, musimy zawiadomić o nich wykonawcę usługi, a także rezydenta lub pilota z biura

Niezależnie od przekazanych zastrzeżeń, po powrocie do kraju mamy jeszcze prawo do reklamacji. Z jej przygotowaniem też nie powinniśmy zwlekać, choć w tym przypadku przepisy dają nam nieco więcej czasu. Na jej sporządzenie mamy nie więcej niż 30 dni. Czas ten liczy się od dnia zakończenia imprezy.

Jak przygotować taką reklamację? Koniecznie na piśmie. Podajmy w niej wszystkie niedociągnięcia, jakie zauważyliśmy w czasie wyjazdu. Powinniśmy też udokumentować wadliwość reklamowanych świadczeń. Dzięki temu mamy większe szanse na pozytywne ustosunkowanie się do naszych zastrzeżeń. Dobrze zatem aby – jeszcze w trakcie wyjazdu – zrobić zdjęcia (gdy np. widok z hotelowego balkonu jest inny niż ten, o którym zapewniało nas biuro i który pokazywało nam na folderach). Mogą przydać się również nagrania a nawet zeznania świadków.

W reklamacji określmy również swoje żądania. Biuro podróży (lub inny...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9261

Wydanie: 9261

Spis treści
Zamów abonament