Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

CSR to nie fanaberia, ale konieczność

28 września 2012 | Ekonomia | Agnieszka Stefańska

Dbanie o społeczeństwo i branie odpowiedzialności za środowisko pomaga budować zaufanie klientów. Ale może przynieść również wymierne korzyści finansowe

Do takiej konkluzji doszli uczestnicy debaty o tym, czy CSR, czyli biznes odpowiedzialny społecznie, jest konieczny. Ludwik Sobolewski, prezes warszawskiej Giełdy Papierów Wartościowych, podkreślił, że CSR to nie jest ekstrawagancja w wykonaniu firm, które podchodzą poważnie do swojego zaangażowania w problemy środowiska i społeczeństwa. – Takie oczekiwania wobec nich mają inwestorzy dostarczający im kapitał, który pozwala im się rozwijać – mówił Ludwik Sobolewski.

Podał przykład Afryki Południowej, gdzie rząd...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9347

Wydanie: 9347

Spis treści

Podróże

Zamów abonament