Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Google kontra branża prasowa

14 listopada 2012 | Ekonomia | Aleksandra Stanisławska
Tradycyjne media tracą przez internet
źródło: Rzeczpospolita
Tradycyjne media tracą przez internet

Internet. Europejscy wydawcy prasy buntują się przeciw publikowaniu przez wyszukiwarkę Google'a linków do ich artykułów

Opłat od Google'a za ich publikowanie będą mogli niedługo zażądać wydawcy francuscy i niemieccy – oba rządy pracują nad odpowiednimi ustawami. Termin nie jest przypadkowy, bo internetowy gigant rośnie w siłę. Globalne wpływy reklamowe Google'a właśnie przewyższyły przychody reklamowe branży gazet i magazynów w USA.

– W większości krajów widać zmniejszanie się przychodów w sektorze prasy drukowanej i ich migrację do Internetu – mówi Piotr...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9386

Wydanie: 9386

Spis treści
Zamów abonament