Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

YouTube: reklama telewizyjna to spam

21 lutego 2013 | Ekonomia | ML
Iinternet goni telewizję w reklamie
źródło: Rzeczpospolita
Iinternet goni telewizję w reklamie

Zdaniem menedżerów polskiego oddziału tej firmy do młodego pokolenia przyzwyczajonego do oglądania wideo w sieci tradycyjna reklama telewizyjna już nie trafia.

YouTube, który w ubiegłorocznych badaniach instytutu Pew Research Center's for Excellence Journalism okazał się konkurencją dla tradycyjnych telewizji (najpopularniejszymi materiałami oglądanymi na portalu były newsy), może się też dla niej stać alternatywą  reklamową. Tak przekonywali uczestnicy konferencji...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9468

Wydanie: 9468

Spis treści
Zamów abonament