Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Co spółka może zrobić, by klienci ją polubili

01 lipca 2013 | Dobra Firma | Anna Cieślak-Wróblewska
Pomysły na zdobywanie zaufania klientów
źródło: Rzeczpospolita
Pomysły na zdobywanie zaufania klientów

Biznes. Kryzys spowodował, że firmy starają się budować lepsze relacje z klientami. Nie jest to proste zadanie.

Jak pokazuje badanie przeprowadzone przez Rzetelną Firmę, dla 65 proc. polskich przedsiębiorców pozyskiwanie nowych klientów i zatrzymanie dotychczasowych stało się zdecydowanie trudniejsze niż jeszcze przed kilkoma laty.

Aż 85 proc. badanych przedsiębiorstw uważa, że w czasie spowolnienia należy skupić się na budowaniu trwałych relacji z klientami, a 62 proc. przyznaje, że inwestuje więcej czasu i zasobów na zdobycie zaufania konsumentów niż wcześniej.

- Rzeczywiście, kryzysowy spadek sprzedaży w firmie skutkuje tym, że firmy chcą się czymś wyróżnić. Najbardziej popularna jest zmiana strategii cenowej, dostosowania po stronie jakości oferowanych towarów i usług, i trzeci element – budowanie relacji z klientami – potwierdza Piotr Kuc, wiceprezes firmy doradczej Augeo...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9575

Wydanie: 9575

Spis treści
Zamów abonament