Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Więcej reklam w iPadowych magazynach

16 lipca 2013 | Ekonomia | ML
Papierowe wydania będą odnotowywały spadki wpływów,  ale cyfrowe mają rosnąć w siłę – wynika z prognoz PwC.
źródło: Rzeczpospolita
Papierowe wydania będą odnotowywały spadki wpływów, ale cyfrowe mają rosnąć w siłę – wynika z prognoz PwC.

Wśród 58 amerykańskich magazynów, które poddały się badaniu zliczającemu powierzchnie reklamowe w papierowych i elektronicznych wydaniach, reklamy na iPadach stanowią już 37 proc.

Jak wynika z danych Stowarzyszenia Wydawców Magazynów (AMM, The Association of Magazine Media), w branych pod lupę magazynach wydawców z całego świata wydawanych w USA w I półroczu tego roku kolumn reklamowych było wprawdzie o 1 proc. mniej niż rok wcześniej (24,6 tys.), ale ich odpowiedników wyprodukowanych z myślą o iPadach było więcej niż rok wcześniej o prawie jedną czwartą (24,5 proc.) – 14,3 tys. Dzięki temu we wspólnej...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9588

Wydanie: 9588

Spis treści
Zamów abonament