Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Fanpage pod kontrolą przedsiębiorcy

22 lipca 2013 | Dobra Firma | Aleksandra Stanisławska
Największe profile komercyjne angażują miliony internautów
źródło: Rzeczpospolita
Największe profile komercyjne angażują miliony internautów

Firmy chcące ułatwić sobie obecność na Facebooku, Twitterze 
czy YouTube mogą skorzystać z narzędzi analitycznych i administratorskich.

– Media społecznościowe zmieniły sposób, w jaki przedsiębiorstwa komunikują się z klientami. Konsumenci oczekują stałego kontaktu z właścicielami firm – mówi Robert Hoffmann, dyrektor firmy 1&1 Internet. – Z badania przeprowadzonego przez 1&1 wynika, że prawie połowa konsumentów nie skorzystałaby z usług firmy, która nie jest aktywna w mediach społecznościowych.

Gdzie trzeba być

W Polsce największą potęgą w tej branży jest Facebook mający już ponad 11 mln zarejestrowanych użytkowników. – W tym serwisie skupionych jest 283 tys. polskich fanpage'y, a około 50–60 proc. z nich to strony komercyjne – mówi Jan Zając, wspólnik w firmie SmartNet Research & Solutions.

Do żelaznego zestawu serwisów społecznościowych, na których...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9593

Wydanie: 9593

Spis treści
Zamów abonament