Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

W reklamie lepiej, ale u nas spadki

02 października 2013 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
Polski i światowy rynek reklamy
źródło: Rzeczpospolita
Polski i światowy rynek reklamy

Sytuacja na światowym rynku reklamy zaczyna się stabilizować. Dla Polski prognozy wciąż są niekorzystne.

Globalnie na reklamę firmy wydadzą w tym roku 503 mld dol., o 3,5 proc. więcej niż w 2012 r. To taki sam wzrost, jak ubiegłoroczny, pomimo braku wielkich wydarzeń napędzających rynek jakie miały miejsce rok wcześniej (igrzyska w Londynie, Euro 2012, wybory prezydenckie w USA).

- Stabilny wzrost wydatków reklamowych prognozowany na ten rok, pozbawiony wydarzeń o randze porównywalnej do tej, jaką mają wybory w USA...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9654

Wydanie: 9654

Spis treści
Zamów abonament