Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Koszt umieszczenia reklamy powinien wynikać ze zwykłej umowy

27 listopada 2013 | Prawo | Sławomir Stalmach

Nadzór. Ceny powierzchni na obiektach komunalnych muszą być negocjowane 
i znaleźć się w podpisanym kontrakcie.

Rada gminy Komprachcice określiła zasady umieszczania reklam na obiektach i terenach komunalnych oraz ustaliła opłaty za reklamy na gminnych obiektach użyteczności publicznej. Roczna opłata za umieszczenie i używanie reklamy ma wynosić 100 zł za 1 mkw. powierzchni.

Uchwałę zakwestionował wojewoda opolski. Jego zdaniem rada nie może określać w sposób sztywny wysokości cen za umieszczanie reklam na obiektach i terenach komunalnych.

Udostępnienie powierzchni w celu umieszczenia reklamy następuje na podstawie umowy cywilnoprawnej. – To zaś oznacza, że wysokość opłaty z tego tytułu powinna być negocjowana przez strony umowy – stwierdził organ nadzoru.

—sta

sygnatura akt: NK.III.4131.1. 82.2013.AP

Wydanie: 9700

Wydanie: 9700

Spis treści

Okładka o Papieżu

Zamów abonament