Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Kto najlepiej dba o PR

09 grudnia 2013 | Ekonomia i Rozwój

Polacy za najbardziej dbającą swój wizerunek uważają branżę ubezpieczeniową, sektor mediowo-rozrywkowy 
i telekomunikacyjny 
– wynika z badań.

Z badań przeprowadzonych na reprezentatywnej grupie tysiąca Polaków (w tym przedsiębiorców) przez Instytut Badań Rynkowych dla firmy Procontent Communication wynika, że 21 proc. Polaków uważa, iż najskuteczniejsze działania public relations prowadzą firmy z branży ubezpieczeniowej. Prawie tyle samo badanych (20 proc.) wskazało, że dobrze dbają o swój wizerunek firmy mediowe i rozrywkowe oraz telekomunikacyjne, 18 proc. wskazań dostały sieci handlowe.

Najmniej wskazań dostali za to producenci chemii gospodarczej oraz branża nieruchomości i budowlana. Badania przeprowadzono w ramach kampanii „PR bez uprzedzeń", przełamującej negatywne stereotypy o branży public relations.

—ele

Wydanie: 9710

Wydanie: 9710

Spis treści

Ekspert księgowy

Okładka o Papieżu

Zamów abonament