Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Naziemne telewizje rosną w siłę

13 sierpnia 2014 | Ciekawa ekonomia
Rynek reklamy w Polsce i prognozy jego wzrostu
źródło: Rzeczpospolita
Rynek reklamy w Polsce i prognozy jego wzrostu

Dobrze mają się zwłaszcza 
mniejsze stacje. Po I półroczu ich łączne reklamowe wpływy wzrosły rok do roku o prawie 40 proc. W tym samym czasie tzw. wielka czwórka straciła niemal 6 proc. przychodów.

Z wyliczeń domu mediowego Starlink wynika, że choć I półrocze na rynku reklamy telewizyjnej wypadło zadowalająco – przychody z reklam w telewizji zwiększyły się rok do roku o 5 proc., do 1,91 mld zł – łączne wpływy z klasycznych reklam stacji TVN, Polsat, TVP 1 i TVP 2 spadły w tym czasie w porównaniu z I półroczem 2013 roku o 5,6 proc.

W tym samym czasie rosły przychody w mniejszych kanałach nadawanych naziemnie. W I półroczu przychody ze sprzedaży spotów reklamowych zwiększyły się w nich rok do roku o 38,4 proc. W związku z tym...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9914

Wydanie: 9914

Spis treści
Zamów abonament