Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

E-sklepy nie lubią obniżać cen

02 lutego 2015 | Ekonomia
Obniżanie cen to priorytet, ale używany ostrożnie
źródło: Rzeczpospolita
Obniżanie cen to priorytet, ale używany ostrożnie

Aż 58 proc. firm handlujących w internecie nie organizuje zimowych przecen – wynika 
z ankiety porównywarki Ceneo.pl. Próbują przyciągnąć klientów innymi sposobami.

Posezonowe wyprzedaże to jeden z rytuałów na rynku handlowym. Te zimowe zazwyczaj rozpoczynają się zaraz po Bożym Narodzeniu, ale ich prawdziwa kulminacja to styczeń.

Okazuje się jednak, że nie wszędzie. Z ankiety serwisu Ceneo wynika bowiem, że tylko 42 proc. e-sklepów organizuje takie akcje.

– W handlu sezon wyprzedaży jest naturalnym przedłużeniem świątecznego boomu zakupowego. Szczególnie sklepy z branży modowej czy wnętrzarskiej, gdzie asortyment jest sezonowy, zależny od kolekcji i trendów, zaczynają wprowadzać obniżone ceny już na...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10055

Wydanie: 10055

Spis treści
Zamów abonament