Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Dlaczego warto działać tak, jak chcą klienci i pracownicy

20 lipca 2015 | Dobra Firma
źródło: materiały prasowe

Do końca sierpnia małe i średnie firmy mogą skorzystać w Agencji Rozwoju Pomorza 
z dofinansowanego w 90 procentach doradztwa w zakresie społecznej odpowiedzialności w biznesie.

Grażyna Błaszczak

– Mali przedsiębiorcy bardzo często wspierają lokalne społeczności w działalności charytatywnej, kulturalnej czy też dbają o rozwój pracowników. Ich świadomość wpływu wywieranego na otoczenie jest podstawą strategii nazywanej społeczną odpowiedzialnością biznesu, czyli Corporate Social Responsibility, CSR – tłumaczy Anna Bochyńska, ekspert Agencji Rozwoju Pomorza.

Do czego małym CSR

Często wydaje się, że celem CSR jest działalność charytatywna firmy. W założeniu jednak strategia ta służy budowaniu konkurencyjności i ma wpływ na całość działań przedsiębiorstwa, w tym na wyniki finansowe przedsiębiorstw.

– Oczywiście są przykłady wdrażania pojedynczych działań wyłącznie dla swojej promocji. Jednak dopiero stworzenie całościowej wizji i konsekwencja w jej realizacji przynosi efekty biznesowe, i to bez względu na branżę – zapewnia Anna Bochyńska.

W czasie konsultacji będzie mowa m.in. o tym, że pierwszy krok to dostrzeżenie obszaru, w którym mała firma ma realny wpływ na otoczenie i środowisko....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10196

Wydanie: 10196

Spis treści

Publicystyka, Opinie

Zamów abonament