Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Jak wykorzystać sport w promocji

07 września 2015 | Ekonomia

Czy korzyści wizerunkowe wynikające z organizacji dużych imprez sportowych są większe niż ich koszty?

Jak zidentyfikować dyscypliny sportowe, które z uwagi na popularność oraz specyfikę powinny być szczególnie przydatne w promocji kraju lub poszczególnych firm?

W panelu „Marketing sportowy w promocji ludzi, brandów, państw" wezmą udział: Igor Klaja, prezes spółki OTCF, Andrzej Kraśnicki, prezes Polskiego Komitetu Olimpijskiego (PKOl), Leszek Kurnicki, dyrektor wykonawczy ds. marketingu PKN Orlen, Cezary Kucharski, właściciel firmy CK Management, Tomasz Ziółkowski, publicysta, dziennikarz i producent, oraz Krzysztof Ignaczak, zawodnik polskiej reprezentacji, która zdobyła mistrzostwo świata w siatkówce. —d.e.

Wydanie: 10237

Wydanie: 10237

Spis treści

Pomocnik. Podatki

Zamów abonament