Szał na Gwiezdne Wojny
Choć do premiery kolejnego filmu z serii został miesiąc, to fani ruszyli już po gadżety.
piotr mazurkiewicz
„Gwiezdne wojny" to dla wielu 30- czy 40-latków przedmiot niemal kultu. Są w stanie kupić wiele rzeczy tylko dlatego, że znajduje się na nich logo Star Wars. Producenci gadżetów skrupulatnie to wykorzystują, ponieważ zainteresowanie serią przed zapowiedzianą na 18 grudnia polską premierą siódmego już filmu sagi dopiero eksploduje.
W kinach kolejki
– „Gwiezdne wojny" to dziś marka równie silna i rozpoznawalna jak Coca-Cola. Wszyscy chcą uszczknąć choć trochę tortu, który stworzył George Lucas. Widać to choćby po reklamach w mediach, kolekcjach zabawek czy butów różnych marek oraz innych produktów sygnowanych logo Star Wars –...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta