Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Branży reklamowej szkodzą zmiany prawa

08 grudnia 2016 | Ekonomia
Wydatki na reklamę
źródło: Rzeczpospolita
Wydatki na reklamę

Kolejny dom mediowy po Zenith zwraca uwagę na osłabienie na reklamowym rynku. Według Starcomu po trzech kwartałach wzrósł on w Polsce tylko o 2,5 proc. I już nie przyspieszy.

Od stycznia do września firmy i instytucje wydały w Polsce na reklamę 5,71 mld zł. – Trzeci kwartał był zdecydowanie gorszy od oczekiwań. Dynamika wzrostowa wyniosła jedynie 1,8 proc. w skali roku, w porównaniu z 3,3 proc. w pierwszym kwartale i 2,5 proc. w drugim kwartale – podają analitycy Starcomu.

W związku z tym słabną także ich oczekiwania odnośnie do całego roku. – Niestety perspektywy dla rynku na czwarty kwartał...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10619

Wydanie: 10619

Spis treści

Publicystyka, Opinie

Ekonomia

Zamów abonament