Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Nowi konsumenci oczekują nowoczesnej komunikacji

18 kwietnia 2017 | Rzeczpospolita Cyfrowa
Konsumenci zmieniają zwyczaje, również w zakresie komunikacji
źródło: Rzeczpospolita
Konsumenci zmieniają zwyczaje, również w zakresie komunikacji

Sposobów na kontakt z firmami bardzo szybko przybywa.

piotr mazurkiewicz

Już dziś kontrakt z firmą nie może ograniczać się tylko do wybranych kanałów komunikacji. Klienci oczekują bowiem dużej elastyczności, a to dopiero początek ogromnych zmian na tym rynku.

Komunikacja firm z klientami staje się coraz bardziej cyfrowa bez względu na to, czy komuś się to podoba czy nie. Jak podaje Urząd Komunikacji Elektronicznej, 90 proc. społeczeństwa korzysta z internetu, a 80 proc. ma komputer.

– Mamy już dość dobre know-how po stronie konsumenckiej, bo jeżeli popatrzymy na kwestie popytu, to ponad 90 proc. Polaków, 98 proc. gospodarstw domowych z dziećmi, korzysta z internetu – powiedział Marcin Cichy, prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej, na konferencji „Sieci szerokopasmowe". – 80 proc. Polaków deklaruje, że ma komputer, 70 proc., że używa go przynajmniej raz w tygodniu, a 45 proc. ma smartfona.

Konsumenci otwarci na nowe rozwiązania

Konsumenci coraz bardziej chcą z tych nowych opcji korzystać. Z...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10728

Wydanie: 10728

Spis treści
Zamów abonament