Nowi konsumenci oczekują nowoczesnej komunikacji
Sposobów na kontakt z firmami bardzo szybko przybywa.
piotr mazurkiewicz
Już dziś kontrakt z firmą nie może ograniczać się tylko do wybranych kanałów komunikacji. Klienci oczekują bowiem dużej elastyczności, a to dopiero początek ogromnych zmian na tym rynku.
Komunikacja firm z klientami staje się coraz bardziej cyfrowa bez względu na to, czy komuś się to podoba czy nie. Jak podaje Urząd Komunikacji Elektronicznej, 90 proc. społeczeństwa korzysta z internetu, a 80 proc. ma komputer.
– Mamy już dość dobre know-how po stronie konsumenckiej, bo jeżeli popatrzymy na kwestie popytu, to ponad 90 proc. Polaków, 98 proc. gospodarstw domowych z dziećmi, korzysta z internetu – powiedział Marcin Cichy, prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej, na konferencji „Sieci szerokopasmowe". – 80 proc. Polaków deklaruje, że ma komputer, 70 proc., że używa go przynajmniej raz w tygodniu, a 45 proc. ma smartfona.
Konsumenci otwarci na nowe rozwiązania
Konsumenci coraz bardziej chcą z tych nowych opcji korzystać. Z...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta