Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Polskie firmy też rozwijają nowe kanały kontaktu

18 kwietnia 2017 | Rzeczpospolita Cyfrowa
Firmy na całym świecie inwestują w nowoczesną komunikację
źródło: Rzeczpospolita
Firmy na całym świecie inwestują w nowoczesną komunikację

Niezależnie od branży wyzwań nie brakuje, a klienci są bardziej wymagający.

piotr mazurkiewicz

Niedawno system zintegrowanej komunikacji wdrożyła firma Pekaes, a obejmuje on wirtualną centralę telefoniczną i sieć WAN. Projekt objął 19 lokalizacji biur firmy, w sumie z systemu korzysta kilkuset pracowników.

Jak podaje firma w komunikacie, w ramach projektu powstało centralne biuro telefonicznej obsługi klientów, które zastąpiło lokalne.

– Zdecydowaliśmy się wprowadzić usługę Unified-Communications-as-a-Service, w tym wirtualną centralę telefoniczną i system do zarządzania call center Interactive Intelligence. Przed wdrożeniem tego projektu, punkty telefonicznej obsługi klienta były rozproszone w całym kraju, a każdy z oddziałów posiadał własny system IVR (Interactive Voice Response) – wyjaśnia Marcin Ogłaza, dyrektor informatyki w Pekaesie.

Cloud na fali

System zintegrowanej komunikacji w modelu chmurowym został tez wdrożony w 24 oddziałach Banku Spółdzielczego we Wschowie i sześciu punktach kasowych. Korzysta z niego 260 pracowników banku zlokalizowanych w placówkach na...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10728

Wydanie: 10728

Spis treści
Zamów abonament