Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Piach w szprychach

14 listopada 2017 | Sport | Olgierd Kwiatkowski
źródło: AdobeStock

Polski Związek Kolarski stracił jednego z głównych sponsorów i 2 mln zł. Poważniejsza w skutkach może się jednak okazać utrata wiarygodności.

W rozegranych w miniony weekend w Manchesterze zawodach Pucharu Świata reprezentanci Polski pojechali w biało-czerwonych koszulkach z logo trzech sponsorów – CCC, Orlenu i 4F.

W tym tygodniu ze strony internetowej związku, informującej o licznych sukcesach odniesionych w Anglii – drugie miejsce Mateusza Rudyka w sprincie, trzecie miejsce Daniela Staniszewskiego i Wojciecha Pszczolarskiego w madisonie – znikł logotyp pierwszego ze sponsorów. CCC wycofało się ze sponsorowania Polskiego Związku Kolarskiego (PZKol) w trybie natychmiastowym w środę, 8 listopada.

Ubyło CCC, przybył Orlen

Firma z Dolnego Śląska pomagała związkowi od kilku lat. Współpracę nawiązała w czasach głębokiego kryzysu PZKol zagrożonego bankructwem. W tym roku miała wesprzeć związek kwotą co najmniej 2 mln zł (do tej pory wypłaciła 1,5 mln zł). W poprzednim sezonie przekazała w zamian za reklamę 1,4 mln zł.

Prezes firmy Dariusz Miłek, jeden z najbogatszych Polaków, jest byłym kolarzem,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10902

Wydanie: 10902

Spis treści
Zamów abonament