Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Oko na gospodarkę

14 listopada 2017 | Druga strona
Sklepy internetowe szukają nowych odbiorców. Z jednej strony dynamicznie rośnie sprzedaż transgraniczna,  z drugiej – na rynek wchodzą nowe generacje kupujących, którzy oczekują, że sprzedawcy będą się z nimi komunikować głównie za pośrednictwem mediów społecznościowych. >Kim są millenialsi – czytaj na rp.pl/plusminus
źródło: Rzeczpospolita
Sklepy internetowe szukają nowych odbiorców. Z jednej strony dynamicznie rośnie sprzedaż transgraniczna, z drugiej – na rynek wchodzą nowe generacje kupujących, którzy oczekują, że sprzedawcy będą się z nimi komunikować głównie za pośrednictwem mediów społecznościowych. >Kim są millenialsi – czytaj na rp.pl/plusminus

Wydanie: 10902

Wydanie: 10902

Spis treści
Zamów abonament