Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Obłęd trójwymiarowych klocków

09 grudnia 2017 | Plus Minus | Michał Zacharzewski
źródło: Rzeczpospolita

Obłęd. To słowo chyba najlepiej opisuje stan, w jakim znalazły się dzieciaki pod koniec 2011 roku. Niepozorna gra szwedzkiego programisty Markusa Perssona zawładnęła młodymi graczami. Pozwalała budować wirtualne światy z charakterystycznych trójwymiarowych klocków, a z czasem również przeżywać w nich niesamowite przygody.

Od dnia premiery znacznie się rozwinęła i przyniosła swojemu autorowi fortunę.

„Minecraft Story Mode: Season 2" to projekt poboczny. Zamiast programu z otwartym światem i możliwością konstruowania dowolnych obiektów gracze otrzymują klasyczną grę przygodową....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10924

Wydanie: 10924

Zamów abonament