Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE
POPRZEDNI ARTYKUŁ Z WYDANIA NASTĘPNY ARTYKUŁ Z WYDANIA

Znana marka kojarzy się z atrakcyjną pracą

17 kwietnia 2018 | Wymarzony pracodawca
źródło: Shutterstock

| Młode talenty przede wszystkim zwracają uwagę na wizerunek danej firmy - twierdzą specjaliści. Dlatego warto stworzyć ofertę dla każdej grupy wiekowej, a poszukiwanie pracowników zacząć już w szkołach.

Badania oraz obserwacje ekspertów rynku pracy pokazują, że każde pokolenie pracowników ma inne priorytety zawodowe oraz oczekiwania względem zatrudniających firm.

Kuszenie pokolenia Y i Z

Jak tłumaczą specjaliści, lojalnymi pracownikami zdają się być ci najstarsi, którzy są najbardziej przywiązani do firmy. Jednak pokolenia Y (tzw. milenialsi) i Z są o wiele mniej skłonne do poszukiwania pracodawcy na całe życie i chętniej oraz częściej zmieniają miejsce zatrudnienia.

Biorąc pod uwagę, że potrzeby pracowników w różnym wieku nierzadko zasadniczo się od siebie różnią, kluczowe staje się zbudowanie strategii budowania marki pracodawcy, której zróżnicowany przekaz będzie docierał do różnych grup wiekowych.

- Forma przekazu i elementy będące filarem komunikacji muszą być zróżnicowane i dopasowane do konkretnej grupy odbiorców - o ile zatrudnianym studentom może zależeć na elastycznych godzinach pracy, o tyle dojrzali pracownicy większą uwagę poświęcą stabilności zatrudnienia. Punktem wyjścia musi być pozycjonowanie siebie jako pracodawcy z wyboru dla poszczególnych pokoleń...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Wykup dostęp do pełnego Archiwum na 120 minut.

wyślij SMS o treści RP.ARCHIWUM na 7936
(koszt: 9 zł + VAT)

Archiwum to wszystkie treści publikowane w "Rzeczpospolitej" od 1993 roku.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum
POPRZEDNI ARTYKUŁ Z WYDANIA NASTĘPNY ARTYKUŁ Z WYDANIA
Wydanie: 11029

Wydanie: 11029

Spis treści

Monitor wolniej przedsiębiorczości

Wyślij SMS o treści

RP.ARCHIWUM na 7936

i wykup dostęp do pełnego Archiwum
na 120 minut (koszt: 9zł + VAT)

lub

Zamów abonament