Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Dopieszczony klient wróci

27 kwietnia 2018 | Dodatki Jednodniowe

Działania call center czy zasypywanie mailingami stają się niestosowną praktyką i odchodzą do lamusa. Konsumenci nie chcą, by im cokolwiek sprzedawać. Gdy czegoś potrzebują, sami znajdują firmę i chcą zostać kompleksowo obsłużeni. Przedsiębiorcy powinni o nich dbać przez cały czas.

Analiza zebranych przez CyberX danych wskazuje, że sieci przemysłowe stają się łatwym celem dla coraz bardziej zdeterminowanych przestępców. Wiele z nich ma wyjście do publicznego internetu - łatwo jest się do nich dostać ze względu na takie podatności, jak np. nieszyfrowane, proste hasła.

- Skończył się czas „obiecanek", czyli mówienia klientom poprzez płatną reklamę o tym, jacy jesteśmy świetni i godni zaufania. Dziś liczą się wiarygodne rekomendacje, np. innych konsumentów. Klient sam chce znaleźć dostawcę oraz szybko i skutecznie zostać obsłużonym. Dlatego kluczową strategią firm powinno być dziś inwestowanie w mechanizmy, które pomogą „dać się znaleźć" oraz profesjonalne standardy...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11038

Wydanie: 11038

Spis treści

Publicystyka, Opinie

Zamów abonament