Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Dla Rolls-Royce’a Poznań ważniejszy od Paryża

18 września 2018 | Ekonomia
źródło: materiały prasowe


Peter Schoppmann
dyrektor sprzedaży Rolls-Royce Motor Cars 
na Europę Północną, Środkowo-Wschodnią i Niemcy 
w rozmowie z Danutą Walewską

„Pojawiamy się na salonach samochodowych, 
ale wybieramy je bardzo starannie. Jesteśmy 
w superluksusowym segmencie rynku, więc musimy być bardzo ostrożni z wyborem miejsc, gdzie wydajemy pieniądze. W Europie liczy się dla nas Genewa, a nie np. Paryż. Pojawiamy się również na lokalnych salonach i na przykład obecność w Poznaniu jest absolutnie obowiązkowa".

„Cullinan otwiera nam nową grupę klientów, którzy lubią SUV-y, wieczorem jadą do opery, a w weekend na polowanie czy w przypadku Polski na przykład na grzyby. Czyli model auta, który daje większe możliwości i swobodę".

„Dla Rolls-Royce'a konkurencją nie są inne marki motoryzacyjne, tylko jachty czy luksusowe apartamenty w Nowym Jorku czy Marbelli. Czyli zabiegamy o pieniądze, jakie nasi potencjalni klienci mają do wydania".

Wydanie: 11157

Wydanie: 11157

Spis treści

Monitor wolnej przedsiębiorczości

Zamów abonament