Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Osiem chorób polskich centrów handlowych

21 czerwca 2019 | Nieruchomości

1.Przypadkowy dobór najemców

2. 
Brak lub niedostateczna oferta gastronomiczna / rozrywkowa

3. 
Brak współpracy pomiędzy właścicielem/zarządcą a najemcami

4. 
Słaba estetyka projektu

5. Mała rozpoznawalność obiektu

6. 
Narastające konflikty między klientami, najemcami oraz właścicielem centrum handlowego

7. 
Kanibalizacja centrów handlowych, 
czyli „odbieranie" najemców - i w konsekwencji również klientów - jednemu centrum handlowemu przez inne centrum

8. 
Malejąca odwiedzalność, niski poziom generowanych obrotów, czyli centrum 
na granicy upadłości

Wydanie: 11386

Wydanie: 11386

Spis treści

Komunikaty

Zamów abonament