Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Uśmiech i zimne kurczaki

16 listopada 1999 | Ekonomia | HB

NA MARGINESIE

Uśmiech i zimne kurczaki

Podróżnym, którzy 10 grudnia będą korzystać z samolotów Aerofłotu, należy się ostrzeżenie: tego dnia obsługa pokładowa ma się do nich uśmiechać. Pasażerowie, jak pisze z Moskwy AFP, będą proszeni o wytypowanie "najbardziej promiennego uśmiechu" wśród załogi. Według agencji, jest to początek starań kierownictwa tych linii o zmianę odziedziczonego z czasów radzieckich wizerunku firmy, uważanej za mało przyjazną wobec klientów. Aerofłotowi zależy zwłaszcza na sprostaniu konkurencji przewoźników zagranicznych. Punkt startu jest jednak trudny: to właśnie zagraniczni pasażerowie mieli zawsze najwięcej pretensji do jakości usług. Niektórzy do dziś pamiętają smak serwowanych przez obrażoną stewardesę zimnych kurczaków. H.B.

Brak okładki

Wydanie: 1855

Spis treści
Zamów abonament