Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Fruwanie na margarynie

09 grudnia 1999 | Raporty | KR
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane

REKLAMA

Mężczyzna w polskich reklamach jest taki, że ptaki robią na niego z góry

Fruwanie na margarynie

Najwięcej tak cennych reklam ma TVN, po niej Polsat.

Powiedzmy od razu - polskie reklamy, niezależnie od stacji telewizyjnej, są dla kobiet. Głównie dla tych, które o poranku z pasją piją kawę. Kawa jest taka, że producent chce "dzielić z nimi tę pasję". Mężczyźni piją inną kawę, po której zachowują się jak zwierzęta, co słusznie wyklucza ich z odbioru większości reklam.

Wyjątek stanowi aktor Janusz Gajos, który z nieznanych pobudek zaprzecza, jakoby pił kawę, i reklamuje siebie ("Pedros? Nie, Gajos"). Pobudzone kofeiną kobiety mają sporo sił, by stawić czoło zadaniom, które wedle reklam z grubsza dzielą się na: pranie kolorowe, pranie białe, mycie sedesów, mycie włosów, czytanie czasopism popularnych i konsumpcję słodyczy.

Wśród obowiązków domowych pierwszym i najważniejszym jest wypranie wszystkiego z plam. W tym celu najpierw...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 1875

Spis treści
Zamów abonament