Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Oglądalność to podstawa

09 grudnia 1999 | Raporty | AM
źródło: Nieznane

Oglądalność to podstawa

FOT. NORBERT GAJLEWICZ

Aby telewizja komercyjna istniała, musi wykazać się dobrym wynikiem finansowym - mówi Zygmunt Solorz, prezes Polsatu. - Podstawowym kryterium jest oglądalność. Polsat nie jest telewizją "niszową". Chcemy, aby oglądało nas jak najwięcej ludzi. Ten fakt oraz to, że Polsat żyje wyłącznie z reklam, determinuje ustawienie naszej ramówki. Odpowiedź na zarzut dotyczący niskiej jakości niektórych naszych programów jest prosta. Są dostosowane do tego, co telewidzowie chcą oglądać. Z drugiej strony mamy świadomość, że kształtujemy gust naszych odbiorców. Programy poświęcone disco polo, które mają jeden z największych wskaźników oglądalności, zdecydowanie popularyzują ten rodzaj muzyki.

Telewizja Polsat stara się promować polską produkcję. Coraz częściej umieszczamy rodzime programy i filmy fabularne w godzinach największej oglądalności. To naturalne, że nie można dogodzić wszystkim widzom.

Not. Andrzej Michalski

Brak okładki

Wydanie: 1875

Spis treści
Zamów abonament