Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Chętniej w placówce niż przez Internet

13 grudnia 2004 | Ekonomia | AM

Banki

Polacy nadal wolą załatwiać sprawy w oddziale i osobiście

Chętniej w placówce niż przez Internet

Dariusz Mazurek partner, dyrektor sektora finansowego w Unisys Polska: Prognozy zawiodły

Polacy wciąż najczęściej kontaktują się z bankiem, przychodząc osobiście do oddziału, mimo że przez Internet lub telefon mogliby załatwić sprawy wygodniej, szybciej i taniej. Zdaniem bankowców najbliższe lata przyniosą rozbudowę sieci placówek, także z myślą o doradztwie.

Kilka lat temu eksperci przepowiadali szybki koniec oddziałom banków. Uznali, że ich utrzymywanie jest zbyt kosztowne. Klienci mieli odtąd wykorzystywać nowe sposoby kontaktu z bankiem: bankomaty, Internet czy telefony komórkowe. Klienci jednak wciąż przedkładają wizyty w oddziałach nad wszystkie inne możliwości dokonywania transakcji - wynika z badań International Banking Technologies. Aż 86 proc. klientów amerykańskich banków odwiedza oddziały przynajmniej raz w miesiącu. Chociaż liczba banków na całym świecie systematycznie maleje, to...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3405

Spis treści
Zamów abonament