Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Pasażer uwięziony w reklamie

21 listopada 2005 | Warszawa | AG EŻ
źródło: Nieznane

KOMUNIKACJA Pasażer uwięziony w reklamie Nikt nie kontroluje, czy folie reklamowe naklejane na szybach autobusów i tramwajów mają niezbędne atesty Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego szacuje, że połowa folii reklamowych na autobusach i tramwajach nie ma atestu (c) PIOTR GĘSICKI

Folia, która nie spełnia ściśle określonych norm, może zagrażać bezpieczeństwu pasażerów. - W czasie pożaru może utrudnić rozbicie szyb i ewakuację z płonącego pojazdu - mówi Witold Łabajczyk, rzecznik warszawskiej Straży Pożarnej. - Na szczęście na razie nie zdarzyło się, by autobus lub tramwaj stanął w płomieniach.

Nie ma przepisów...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3692

Spis treści
Zamów abonament