Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Większy wybór za niższą cenę

13 lutego 2006 | Ekonomia | JC
źródło: Nieznane

TURYSTYKA Większy wybór za niższą cenę W zeszłym roku niemal trzykrotnie wzrosła liczba osób, które wykupiły wycieczki z dużym wyprzedzeniem. W tym roku biura podróży przygotowały znacznie więcej takich promocji.

Wielu organizatorów wakacji twierdzi, że w styczniu i lutym sprzedają aż jedną trzecią swojej całorocznej oferty w promocjach typu first minute. Jest to sprzedaż wycieczek z dużym wyprzedzeniem. W tym roku takie oferty były dostępne już przed Bożym Narodzeniem. A zwykle pojawiają się w sprzedaży dopiero w styczniu.

- W ofercie naszego portalu mamy 150 tys. wyjazdów, z czego 50 tys. to oferty typu first minute - mówi "Rz" Andrzej Glapiak z portalu turystycznego easygo.pl, który współpracuje z ok. 60 biurami podróży.

Szybsi mogą przebierać

W 2005 r. firmy turystyczne sprzedały 68 proc. wycieczek w promocjach. W 2004 r. - 45 proc. Nadal najpopularniejsze wśród Polaków są oferty wyjazdów,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3763

Spis treści
Zamów abonament