Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

GM: potrzebne wszystkie marki

13 lutego 2006 | Ekonomia | PR NR

MOTORYZACJA GM: potrzebne wszystkie marki

General Motors zachowa wszystkie marki w Ameryce Północnej mimo nacisków, by pozbyć się niektórych z nich - stwierdził wiceprezes ds. sprzedaży Mark LaNeve. Wcześniej największy pojedynczy udziałowiec koncernu, miliarder Kirk Kerkorian, wezwał GM do sprzedaży Saaba oraz Hummera i skupienia się na nierentownym dziale amerykańskim. LaNeve przyznał, że GM nie przykładał takiej wagi do jakości Saaba, jak robił to Ford z Volvo, choć jego zdaniem auta Saaba są równie dobre, jeśli nie lepsze od szwedzkiego rywala.

Reuters, p.r.
Brak okładki

Wydanie: 3763

Spis treści
Zamów abonament