Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

13 sierpnia 2007 | Prawo co dnia
źródło: Nieznane

Pracownicy przejmowanej firmy nie mają żadnego wpływu na decyzję co do przejścia swojego zakładu pracy lub jego części na innego pracodawcę. Pracodawca ma tylko przekazać załodze pewne informacje na temat przejęcia, m.in. jego termin. Pracodawca przejmujący zakład pracy lub jego część staje się stroną w dotychczasowych stosunkach pracy przejmowanych pracowników. Oznacza to, że pracownicy przechodzą do nowego pracodawcy z zachowaniem takich samych warunków zatrudnienia (pracy i płacy), jakie mieli u dotychczasowego pracodawcy. Są to nie tylko warunki wynikające z umowy o pracę, ale także z innych obowiązujących u dotychczasowego pracodawcy przepisów prawa pracy. ?

Brak okładki

Wydanie: 4284

Spis treści
Zamów abonament