Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Drogowcy: reklamom stop

13 sierpnia 2007 | Warszawa | Karolina Baca Konrad Majszyk
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane

ESTETYKA Drogowcy: reklamom stop Ratusz porządkuje reklamowy śmietnik. Do końca roku z naszych ulic ma zniknąć blisko tysiąc tablic zawieszonych na latarniach i ustawionych blisko jezdni

Drogowcy zerwali gigantyczną umowę z firmą Clear Channel - dowiedziała się "Rz". To obok firm AMS, Cityboard Media, News Outdoor i Stroer właściciel największej liczby tablic przy głównych trasach.

Porozumienie dotyczyło 718 tzw. citylightów i 96 reklam wolno stojących. Tablice mają zniknąć ze stołecznych ulic do końca roku.

-Od kilku miesięcy konsekwentnie pozbywamy się reklam z tzw. pasa drogi, bo stwarzają zagrożenie dla ruchu - mówi wicedyrektor ZDM Marek Mistewicz. -Nie możemy zgodzić się na...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 4284

Spis treści
Zamów abonament