Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Zyskują stacje komercyjne, tracą publiczne

11 października 2007 | Ekonomia | Magdalena Lemańska

RMF FM i Radio Zet poprawiły wyniki słuchalności w porównaniu z sytuacją rok wcześniej. Spadła za to słuchalność publicznej Jedynki i Trójki - wynika z najnowszych badań Radio Track obejmujących okres od lipca do września. Najwyższą słuchalność - 22,1 proc. - ma wciąż krakowska rozgłośnia RMF FM (rok wcześniej jej wynik wynosił 21 proc.). Drugie w zestawieniu jest Radio Zet z wynikiem 18,8 proc. (rok wcześniej 18,6 proc.). Z 14,7 proc. do 14,4 proc. spadła słuchalność publicznej Jedynki, a wynik Trójki obniżył się z 6,2 proc. do 5,7 proc. Udział Radia Maryja w rynku słuchalności to 2,0 proc. (rok wcześniej 1,8 proc.), a słuchalność publicznej Dwójki nie zmieniła się i wyniosła 0,6 proc. Wynik Radia Bis spadła do 0,4 proc. (rok wcześniej wynosiła 0,6 proc.). Badania realizuje MillwardBrown SMG/KRC.

Brak okładki

Wydanie: 7835

Spis treści

Publicystyka, Opinie

Zamów abonament