Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Clear Channel i Nestle w kawiarenkach

11 października 2007 | Ekonomia | Magdalena Lemańska

Coffee Point – tak nazywają się wspólne uliczne kawiarenki, jakie uruchamiają od wczoraj firma outdoorowa Clear Channel Poland i Nestle Polska. Kawiarenki to automaty z kawą wkomponowane w podświetlane słupy reklamowe. Clear Channel będzie tam sprzedawać reklamy na citylightach o wymiarach 120 na 180 cm. W Warszawie działają dwa takie punkty, do końca roku ma ich być w całym kraju 20, a do końca przyszłego – 200. Pojawią się w dużych miastach i aglomeracjach. Koszt jednego takiego punktu to kilkadziesiąt tysięcy złotych, cały koszt wykonania słupów i projektu, według którego powstały, to – jak tłumaczy Kalina Janicka, prezes Clear Channel Poland – „milionowa inwestycja”.

Brak okładki

Wydanie: 7835

Spis treści

Publicystyka, Opinie

Zamów abonament