Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Mężczyźni chcą więcej

21 marca 1996 | Sport | KR

Jak Polacy widzą sponsorów

Mężczyźni chcą więcej

Badania ankietowe Instytutu SMG/ KRC Poland wykazały, że ludźmi najlepiej odbierającymi starania sponsorów są młodzi pracujący lub studiujący mężczyźni, mieszkający w miastach. Ma to podstawowe znaczenie dla rynku imprez sportowych, gdyż, według Tomasza Redwana z firmy Redwan Sport Marketing, obszar aktywności sponsorskiej w sporcie zdominował całkowicie inne dziedziny i skupia na rynku około 60 procent pieniędzy iwartości usług (rys. 1) . Kultura, sztuka i ekologia stanowią kolejne liczące się pozycje, ale przewaga działań związanych ze sportem nie podlega dyskusji. Przez te działania rozumiane są zarówno imprezy zawodowe, jak i amatorskie, wydarzenia masowe i lokalne.

W badaniach SMG/ KRC ankietowani odpowiadają na dwa zasadnicze pytania: o "ilościowe" postrzeganie sponsoringu oraz oznajomość firm (marek) , które sponsorowały wydarzenia (niekoniecznie sportowe) w Polsce. Badania wykonano na losowej...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 705

Spis treści
Zamów abonament