Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Obowiązki nie kończą się na naprawie towaru

01 września 2009 | Dobra firma | Marcin Huczkowski

Czy klient może dochodzić zwrotu kosztów związanych z dwukrotnym dostarczaniem do sprzedawcy swoim samochodem reklamowanego sprzętu? Co powinien zrobić, jeżeli po drugiej reklamacji towar nadal jest wadliwy?

Jeżeli produkt jest niezgodny z umową, kupujący może w odpowiedniej kolejności żądać:

- doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy,

- obniżenia ceny albo zwrotu gotówki za jednoczesnym zwrotem towaru (odstąpienie od umowy).

Kupujący ma prawo reklamować niezgodność towaru z umową w ciągu dwóch miesięcy od chwili wykrycia wady i w ciągu dwóch lat od chwili wydania rzeczy. W pierwszej kolejności może się wówczas domagać bezpłatnej naprawy lub...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8410

Spis treści
Zamów abonament