Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Baner na biurowcu najczęściej tylko dla najemców

01 września 2009 | Dobra firma | Beata Kalinowka

Cena za najlepsze miejsca w centrum Warszawy dochodzi do 10 tys. euro miesięcznie. W innych dużych miastach jest taniej

W centrum stolicy za umieszczenie małej reklamy świetlnej o powierzchni około 4 mkw. trzeba zapłacić około 1 tys. euro miesięcznie, za większą reklamę, około 10 mkw. – do 3,5 tys. euro, a za dużą, 20 – 35 mkw. – nawet do 10 tys. euro. W innych miastach ceny są niższe. Na przykład w Krakowie duża reklama kosztuje do około 5 tys. euro miesięcznie.

Nie wszędzie jednak da się reklamę wykupić. Wielu deweloperów komercyjnych nie wyraża zgody na wieszanie jakichkolwiek banerów poza własnymi. Często jest też tak, że miejsce na budynku jest udostępniane tylko najemcom. Ci, którzy wynajmują co najmniej 50 proc. powierzchni w danym budynku, nierzadko za umieszczenie reklamy nie płacą.

– Na jednym z zarządzanych przez nas budynków najemcy mogą mieć swoje reklamy, o ile nie szpecą one biurowca. Miesięczna opłata...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8410

Spis treści
Zamów abonament