Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Pasażer płaci za zmianę rezerwacji

24 kwietnia 2010 | Prawo | Regina Skibińska

Pasażerowie tanich linii lotniczych są chronieni gorzej od tych, którzy korzystają z usług klasycznych przewoźników

Wszystkich pasażerów, nie tylko latających liniami regularnymi, przewoźnicy w razie odwołania lotu muszą otoczyć opieką, czyli zapewnić im posiłki i napoje. Zgodnie z art. 8 rozporządzenia 261/2004/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z 11 lutego 2004 r. ustanawiającego wspólne zasady odszkodowania i pomocy dla pasażerów w razie odmowy przyjęcia na pokład albo odwołania lub dużego opóźnienia lotów, uchylającego rozporządzenie 295/91/EWG (DzUrz WE L 46 z 17 lutego 2004 r., s. 1).

Pasażerowie w takiej sytuacji mają też wybór między darmową zmianą rezerwacji a zwrotem pełnego kosztu...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8607

Spis treści
Zamów abonament