Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Ukraińska wódka walczy o polski rynek

07 czerwca 2010 | Ekonomia | Beata Drewnowska
To najszybciej rosnący segment polskiego rynku wódki, wartego ok. 13 mld zł. O udziały w nim walczą wszystkie czołowe firmy.
źródło: Rzeczpospolita
To najszybciej rosnący segment polskiego rynku wódki, wartego ok. 13 mld zł. O udziały w nim walczą wszystkie czołowe firmy.

Nemiroff wprowadza w naszym kraju tańszą wersję swojej flagowej marki. Chce odebrać część konsumentów największym graczom

– Zdecydowaliśmy się wejść w segment produktów ze średniej półki cenowej, ponieważ w ostatnim czasie właśnie on zyskuje udziały w polskim rynku wódki – mówi „Rz” Grzegorz Chojnacki, prezes Nemiroff Polska, spółki należącej do czołowego producenta wódki na Ukrainie. Do tej pory wódka Nemiroff sprzedawana była w Polsce wyłącznie w wersji top premium, czyli z najwyższej półki cenowej. Dało to firmie ok. jednej trzeciej udziałów w tym segmencie rynku, co przełożyło się na niecały 1 proc. w całym...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8641

Spis treści

Dodatek Rozwody, Separacje, Alimenty

Zamów abonament