Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Lekcja o mediach

21 czerwca 2010 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
źródło: Rzeczpospolita

Anna Jupowicz-Ginalska - marketing

Przyszły specjalista od marketingu, reklamy czy po prostu od mediów może się z tej książki dowiedzieć, jakimi możliwościami promocyjnymi dysponują dziś media w Polsce (przegląd jest bardzo na czasie, uwzględnia takie zjawiska jak e-papier, rodząca się na naszym rynku w bólach mobilna telewizja, RSS czy internetowe stacje radiowe) oraz – co nowicjuszom na początku może być trudno przyswoić ze wszystkimi istotnymi szczegółami – jak wygląda cały system mediowy i reklamowy w mediach, co jest istotne, zwłaszcza jeśli mowa o nowych mediach i...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8653

Spis treści

Pierwsza strona

Zamów abonament