Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Wydawnictwa szukają innowacji i czytelników

05 lipca 2010 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
Najszybciej będą w ciągu najbliższych pięciu lat rosły  wpływy magazynów z reklam cyfrowych (czyli głównie  w sieci) – średnio aż o 18,5 proc. rocznie.
źródło: Rzeczpospolita
Najszybciej będą w ciągu najbliższych pięciu lat rosły wpływy magazynów z reklam cyfrowych (czyli głównie w sieci) – średnio aż o 18,5 proc. rocznie.

Miniseriale w Internecie, własne linie kosmetyków i gry komputerowe – wydawcy kolorowych magazynów walczą o nowe źródła wpływów

Statystyki pokazujące, jak funkcjonują tradycyjne modele zarabiania na magazynach, nie są za oceanem zachwycające – wynika z raportu, jaki właśnie wydała Międzynarodowa Federacja Wydawców Czasopism (FIPP), by pokazać wydawcom dobre pomysły na innowacje w wydawniczym biznesie.

Publishers Information Bureau (PIB) wyliczyło np., że w 2009 roku amerykańskie magazyny (głównie wskutek kryzysu na reklamowym rynku) miały o jedną czwartą stron reklamowych mniej niż w 2008. Z kolei Magazine Publishers of America (MPA) podsumowało, że 227 z 249 magazynów, jakie monitoruje, odnotowało spadek wpływów z reklam w 2009 roku w porównaniu z rokiem 2008.

Mimo to wszędzie na świecie...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8665

Spis treści

Pierwsza strona

Zamów abonament