Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

W środku firmy

03 lipca 1996 | Media, Internet | WU

Public Relations

W środku firmy

Znane powiedzenie, że Public Relations zaczyna się w domu, kryje w sobie coś więcej, niż mogłoby się w pierwszej chwili wydawać. Jest rzeczą oczywistą, że nie da się stworzyć nawet najskromniejszego programu PR dla jakiejkolwiek organizacji bez wcześniejszego komunikowania się choćby z jej managementem. Chodzi jednak o coś więcej, o to, że na dłuższą metę nie da się budować pozytywnej, mocnej iwyrazistej tożsamości firmy bez planowej i ciągłej dbałości o jej wewnętrzną komunikację. Niespójność obu tych sfer -- PR zewnętrznego i wewnętrznego -- to nieuchronny, mniejszy czy większy, kryzys firmy.

Spójność celów nadrzędnych

Cele działań w sferze internal communications muszą więc być spójne z całokształtem działań PR w firmie -- określanych przez misję firmy, jej kulturę oraz cele strategiczne, a ich osiągnięcie wymaga dobrej współpracy z wieloma komórkami organizacyjnymi firmy -- zwłaszcza z zarządem, działem kadr i marketingiem. Cele tych działań -- również na poziomie strategicznym -- można najogólniej sformułować w ten sposób:

1. identyfikacja z firmą (zwłaszcza z jej misją oraz kulturą) ,

2. wzmocnienie odpowiedzialności wszystkich za los firmy,

3. wzrost efektywności działań całej załogi.

Komunikacja wewnętrzna...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 795

Spis treści
Zamów abonament