Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Informują, ale mogą mylić

12 stycznia 1999 | Kraj | NA

BEZPIECZEŃSTWO RUCHU DROGOWEGO

Reklamy przy drodze

Informują, ale mogą mylić

Od września po dziesięciu miastach Polski jeżdżą samochody z ruchomą reklamą sieci telefonicznej Centertel Idea. Obrazki na wysokich planszach przesuwają się co kilka minut. Ruch reklamy przyciąga spojrzenia kierowców, odwracając - przynajmniej na moment - ich uwagę od tego, co dzieje się na drodze.

Jeżdżące reklamy są autorstwa firmy Mobile Media. Jej szef jest zdania, że reklamy nie odwracają uwagi kierowców. "Nigdzie do tej pory nie było...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 1593

Spis treści
Zamów abonament