Telefon na zewnątrz
Usługi biurowe
Telefon na zewnątrz
Wizerunek firmy może zostać nadwerężony, jeśli nie odbiera się w niej telefonu, jest on wciąż zajęty lub odzywa się automatyczna sekretarka, która nie wiadomo kiedy będzie odsłuchana. Ratunkiem może być zlecenie prac recepcyjno-sekretarskich na zewnątrz.
- Problem jest poważny. Przekłada się nie tylko na stres pracowników i szefów, gdy nie są w stanie obsłużyć wielu dzwoniących w tym samym czasie interesantów, ale nawet na konkretne straty. Automatyczna sekretarka nie wystarczy, bo wielu ludzi jej nie lubi, a poza tym nie daje odpowiedzi na pytanie, czy ktoś z firmy oddzwoni i kiedy - mówi Alina Marulewska, szefowa firmy Communication Service.
W USA usługi recepcyjno-sekretarskie pojawiły się w latach 40., w Anglii pierwsza taka firma powstała w 1926 r. W Polsce jako pierwsza podobną ofertę zaproponowała kilka lat temu brytyjska firma Regus. Jej oferta to tzw. Link Programme. Obejmuje wirtualne biuro, przeznaczone głównie dla małych firm. Jest to bezpośrednie przełączanie rozmów lub przyjmowanie wiadomości i przekazywanie ich przez telefon czy faks, możliwość dowiadywania się o nowe wiadomości i uzgodnienie sposobu przekazywania faksów i przesyłek pocztowych. Oferta obejmuje też wyróżniający się adres firmy, własny numer telefonu, indywidualne odbieranie rozmów,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta