Do Polski wchodzi nowe medium
Telewizja wielkomiejska
Do Polski wchodzi nowe medium
Do końca 2001 roku dwie polskie spółki - Videowall Polska i Elcom Multimedia - niezależnie od siebie chcą uruchomić ogólnopolską sieć wielkoformatowych ekranów reklamowych, łączących w sobie cechy reklamy zewnętrznej i telewizyjnej. Do wejścia na ten rynek przymierzają się przynajmniej dwie kolejne firmy.
Pierwsze ekrany zainstalowane zostały w Warszawie, w grudniu ubiegłego roku. W przypadku Videowall Polska SA, ekran o powierzchni 35 mkw. uruchomiony został kosztem 1,5 mln USD na hotelu Forum, a więc na jednym z najbardziej ruchliwych skrzyżowań stolicy. - Drugie tyle kosztował system komputerowy i studio, z którego centralnie sterowana jest praca monitora - powiedział w rozmowie z "Rz" Piotr Kalinowski, dyrektor marketingu spółki. - Studio umiejscowione zostało w Bielsku-Białej, ze względu na bliskość Studia Miniatur Filmowych.
Ekran Elcomu jest nieco większy, o...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta